Bebelan Ku Yang Fresh

awek ku nak jadi trkenal juga??

sebab apa wajah yg baru..sebab baru gunting rambut

kacak x saya....hahahhaXD

tapi tu bukan yg teman nak cite

tapi pasal awek teman ni (Si Budak Kurus)

sebok2 je nak jadi trkenal gan blog dia

ntah apa2 ntah

tapi teman suka juga

sebab dia blh letak gmbar teman gan dia

huhuhuhuhuh hepi nye rasa dhati ku ni

(senang nye dlm hati klu brawek dua)opss trlebih sudah

dia punya suka akan blog ni

sampaikan tak maen fb pun x apa

janji blog jalan...hebat2

teman bukan nak kutok

tapi teman nak bagi semangat kat dia ni

ni teman ada gmbar tuk awok ni

dan ni tuk blog2 yg baru nak naek tu

ermm oke la

kita jumpa laen kali yea

byee \O/





6 comments:

SiBudakKurus said...

hahaha..i love you la b..hehehe

akam said...

gmbar slag letak la...aduhhh

Isteri @ Ibu Cute said...

Amboi!!! bak hatinya tolong awek...hehehe

Aida Omar said...

bagus2..support dari buah hati itu perlu..hihi..
disebabkan blog nie katak hijau..
sy masuk kan blog nie dalam blog list erk? hehehe

akam said...

hehehe..tulah..tq yerk..

Milo said...

gareth balek