Bebelan Ku Yang Fresh

yeahh baby!!!!!


cukup snkat masa tuk kita paham sesama sendiri baby
itu tak brmaksud untuk kita myerah kalah ok
kita harus brcinta dan terus mncinta sesama sendiri
kamu tahu setiap detik,setiap saat,setiap hari,setiap malam dan setiap hari
sya fikir kan diri kamu baby
mgg susah tuk kita lupa kan orang yang kita syg
lagi orang yang KITA PALING SYG
BUT YOU HAVE ME BABY,,,,,,,YOU HAVE ME BABY!!!!!
aku adham juga insan yang lemah
insan yang ada perasaan cumburu
insan yang ingat kan prhatian
insan yang ingat kan dcinta sepenuh nye
insan yang ingat kan kasih syg
yeahh kamu ada orang tuk dgr masalah kamu
orang yang boleh paham kamu
TAPI sya tidak ada sape2 yg paham
tidak ada sape2 yang boleh dgr masalah sya
hanya kawan2 tmpat sya luahkan semua nyee
tapi prcaye lahh'hanya kamu yg sya sayang



KAMALIAH LEPAS NI TAK NAK GDUH LAGI OK
SAYA SAYANG KAMU SNGGAT2 OK
SYA TAK NAK HILANG KAMU OK

gitar!!!!!


dulu ada gitar kena buang
sedih sngat
bila lahhh nak dapat gitar ni
ada orang nak bagi aku gitar tak??



NAK GITAR!!!!!

jiwa dan hati mula brkata


satu hari yang bakal tiba
tapi tah bila ia akan tiba
setiap saat penuh dgn pnantian
setiap detik penuh dgn ksabar

kau yang masih ku cinta
kau yang masih ku sayang
dari dulu hingga kini
akan setia brsama mu

dlm skelip mata ko mnjadi milik ku
dlm kbhagian kau brsama ku
dlm ketawa ko mnemani hari2 ku
dlm cinta kita bersama

indah itu kamu
cantik itu kamu
sempurna itu kamu
cinta itu kita

mgg susah nak paham

tk ada sape yang tahu apa yang ada dalam hati aku ni
tak ada sorang pun yang tahu
apa yang aku rasa
apa yang ku suka
apa yg aku tak suka

wanita





ermmm ni kamaliah
baek,cantik,pramah mcm2 lahhh pasal baek kat dia
aku syang sggat dia
rindu snggt,rasa nak jumpa je hari2
dia pandia...sngat pandai ok
ayam cakap...kalau sape brlajar kat usm tu sgguh pandai
so aku patut brbangga dapat awek mcm kamaliah ni
1 benda yang aku suka kat dia (senyuman dia)
cantik.....suara dia.....mata dia.....
gambar ni..gmbar yang paling aku suka tgok
comel sngat...
dia selalu fikir cara tuk buat aku gmbira
tapi aku...jarang skali



aku tak pandai nak cakap ayat jiwang2 kat dia
aku tak pandai nak pujuk dia
aku tak tahu mcm mana dia majuk
tah macam mana cara tuk aku happy kat dia
aku pun tak thu lahhh



setiap malam aku fikirkan kamu
setiap saat hati ku berkata sayang
setiap hari tidak penah ku lupa tuk myebut nama mu
setiap kali ku bangun tido akan ku ucapkan selamat pagi cinta digmbar mu

mgg lahhh tak sama

susah nak buat orang sayang kita
lagi2 orang yang kita sayang
apa yang patut kita buat skarang
cuba dan terus mncuba kan
ermmmmm...tahhh nak kata jeles tak juga
tapi ada lahhh sikit kann
lagi pun buat apa nak jeles kalau orang dah tak ada


janji rockkk baby!!!!!

apakah semua ini

aku buat dia nagis
aku buat dia sedih
jahat sngat kah aku


dia slalu buat aku happy
tapi aku,slalu buat dia sedih kan
ermmm mgg aku jahat
tak macam orang yang dia syg
baek,pndai jaga hati dia

kasut ohh kasut


mama beli kan satu ni
tuk kasut raya tahun ni
boleh kann
tolong!!!!!

bapak jahat


kereta ksayang ku djual
apa kes ni
tak adil lahhh
my feroza
love you so much!!!!!!

saya suka

kalau buka blog dia
mesti dgr lagu tu
best lahhh
baca blog dia smbil dgr lagu tu
sayu je hati ni
tapi seronok lahhh
love you baby!!!!!!!

apakahh ini

masa brgumbira mesti ada juga yang sedih kan
tah apa2 tahh
nak nagis pun ada
benda yang bahagia tak akak kekal lama
lebih baek ko gan hidup ko
aku gan hidup aku
betul bukan
kalau kawan pun nak gaduh aje
baek tak payah

sayang kamu

luv sangat kat kamu baby (kamaliah)