Bebelan Ku Yang Fresh

APA ITU DOTA?


DAN INI ADALAH HERO2 DLM GAME DOTA


INI ADALAH MAP DOTA OKE


dota sebenarnya merupakan merupakan

‘custom map’ dari Warcraft 3 (Games strategi). Idenya

simpel, Utara (scourge) melawan selatan

(sentinel). Tujuan dari tim adalah

menghancurkan base musuh.

Dalam peta ini, akan muncul creep dari

base masing-masing, creep dari kedua

pihak akan bertemu di tengah. Bila tak

diganggu, maka pertarungan ini akan

berlangsung imbang. Pada saat yang sama,

pemain akan memilih ‘hero’ tersendiri.

Dalam dota, ada sekitar 89 hero (map

terbaru 6.50). Nah, di sini letak

keasyikan dota itu sendiri. Bila mau

dihitung, dalam satu pertandingan, ada

sekitar (89!/(79!10!) = 5,085,018,206,136

kombinasi. :p

Dengan angka tersebut, saya hanya mau

menekankan betapa banyak cara bermain

dalam dota. Pada dasarnya, dota adalah

sebuah permainan tim. Tiap hero punya

keunikan sendiri dan mempunyai peran

tertentu dalam tim.

Hero dalam dota sendiri dibagi dalam 3

kategori: Agility, Intelligence,

Strength. Bila anda ingin tahu lebih

banyak mengenai hero ini, silakan

kunjungi website dota.

Dota adalah sebuah permainan yang sangat

mudah dipelajari, namun susah untuk

dikuasai. Dalam prakteknya, kombinasi

hero ataupun item yang dipakai

memungkinkan strategi yang beragam.

Namun patut saya peringatkan sekali lagi,

game ini mempunyai tingkat kecanduan yang

tinggi.

lawak nye!!!!

sekrang ni awek aku sebok gan dia punya blog
tah nape aku pun x tahu
tapi aku x kesah pun,sebab aku pun dh kurang beri prhatian kat dia
biarlah dia gan blog dia
bape byak dia post setiap hari
sampai aku x trbaca(padahal aku mgg malas bace pun)
btw dia pandai cari benda yg dia nk buat
aku sebok gan study n DOTA aku
so paham2 lah yea awek ku(hakahkahkah)
byeee

hidup ku ingat kan ini??

first aku nk cite pasal rumah..
ko adham nak rumah mcm ni ke

tak pun ko nak rumah mcm ni adham




oke sekarang aku nak cite pasal kreta lak...kreta idaman aku.
kreta apa he?? waja?? lotus?? ermmmm tah lah
tapi kreta ni mgg cantik la



tapi lah kan yg pnting nyee aku nak gadis mcm ni

bicycles


ermmm skrang ni aku minat gile kat basikal
hahahahha mcm budak kecik pulak aku ni
tapi aku tak kira,aku nak juga,nak juga
ni aku bagi korang tgok basikal yg aku nak tu

ku mahu kau tahu

Di sudut termenung jauh
Mengenangkan nasib kita
Kita miliki separuh
Berbentuk hati cinta namanya

Walau kau jauh
Ku sentiasa menunggumu
Inginku imbas kembali memori

Walau kau jauh
Ku berjanji kan terus tunggu
Dipisah lautan biru

Ku mahu kau tahu
Aku kan terus menunggu

Jaga benar gambarku dalam telefon bimbitmu
Jangan pernah sekali kau buang
Seperti cinta ini yang terbuku
Akan bersemi jua

Terus menunggu
Kita kan bersatu
Terus menunggu
Ku mahu kau tahu

hanya padamu

akan ku curahkan rasa cinta ini hanya padamu
akan ku sentiasa mrindukan mu
akan ku sentiasa mncinta mu
akan ku slalu mnenmani mu

walaupun brjauhan akan ku salalu brsama mu
tidak penah ku merasa bosan bila brsama mu


tu jelahh yeaa baby....lean kali lakk syg tulis oke
sayang kamaliah....heheheheheh

lagu n lagu cinta lagi


satu hari brsama cinta lagi
dah kini aku terus besama cinta ku ini
yg tak akan putus atau trpisah
yg ku tahu ku mahu kan diri nyee

dsetia waktu kosong ku
akan ku isi dgn foto wajah nyee
dgn dtemani oleh lagu kami
lagu yg kami suka

gembira dan terus gembira lahh
wahai kekasih ku
jgn sesekali diri mu mnangis


hahahahah sikit jelahh dapat syg buat lagu tuk baby...
pale tgh pening so tak dpt fikir lagi
t ada masa syg buat lagi k baby

saya sayang awak....
saya cinta awak.....
saya rindu awak snggt....

lepas ni jgn sedih2 lagi k
kalau ada apa2 yg nak ckp
ckp aje ok
jgn nak simpan2 ok baby
jujur pnting dlm prhubugan
kalau tak ada benda tu
tahh lahhh blh tahan lama ke tak

ahhaahhah adham ko mgg teruk lahh

Andai kau tahu
Apa yang ku mahu
Mahukan dirimu ‘tuk mendekatiku
Dan aku tak bisa memaksa dirimu
Walau dalam tidur
Ku kan menantimu hingga akhir nanti

mmg aq tak penah pujuk dia punn
bile dia sedih punn aku tak sedar
ermm tahhh lahhh oittt
oke byeee...


luv kamaliah

saat itu!!!

ermmm apa yg nak aku taip ni,tak ada idea lahh oit,tapi 1 aje aku nak tapi kat sini
rindu!!!
rindu!!!
rindu!!!
rindu!!!
kat awek aku(kamaliah)
ermmm tah bile lagi nak jumpa lagi si cumel aku ni,dia kata tggu hujung tahun
peh!!!! lama tu,,tapi kena lahh sabar juga kan
hari tu aku ada tipu dia...hehehhehe sori baby
laen kali syg janji tak buat dah oke

oke lahh
aku blahh dulu lahh
byee semua

(luv kamaliah)

heheheheh suka2 n suka sngt

ermmm skrang aku gan dia lagi (kamaliah)
hepi sngat,mntak2 tak ada apa lg masalah yg dtang lpas ni
harii tu g jumpa dia kat melake
seronok sngt g jalan2 gan dia
tah mana dia bwak aku g jlan
aku bkan tahu sngat jalan malake tu
tapi part yg tak best nye
lalalalalla tak perlu lahh aku cite oke
aku tak tahu nak cite apa lg ni
jumpa lain hari lahh
oke byueeee

luv baby

hari raya tanpa cinta!!

sudah berapa kali raya aku braya tanpa cinta kot
sedih2...jeles pun ada tgok kawan2 g rumah awek dorang
aku cuma teman aje...kecian aku ni
ermmm apa yg aku patut buat skrang hanya rock dan terus rockkk

ROCK BABY!!!!!
1 prkataan yg aku paling suka

ok lahhh aku nak ucapkan slamat hari raya kat korang semua
apa2 pun yg trjadi
kita jgn lahh sedih2 masa raya ni yeaaa
gembira dan terus gmbira ok wahai kawan2 ku

jika!!

jika sayang dan cinta ku lagi
tunjukan lahhh kepada ku

aku sayang dia kot
aku rindu dia kot
tapi dia mcm dah tak ada semua benda tu kan aku
2 3 4 hari ni peragai dia laen gila
sggat laen lahhh
aku dapat rasakn
aku pun tk tahu nape
aku tgok dia makin rapat gan budak yg nama dia mohd akasyah
walaupun kawan aku tetap jeles lahh
ermm tahh lahhh..

KU MAHU KAU TAHU!!!

Di sudut termenung jauh
Mengenangkan nasib kita
Kita miliki separuh
Berbentuk hati cinta namanya
Walau kau jauh
Ku sentiasa menunggumu
Inginku imbas kembali memori
Walau kau jauh
Ku berjanji kan terus tunggu
Dipisah lautan biru
Ku mahu kau tahu
Aku kan terus menunggu
Jaga benar gambarku dalam telefon bimbitmu
Jangan pernah sekali kau buang
Seperti cinta ini yang terbuku
Akan bersemi jua
Terus menunggu
Kita kan bersatu
Terus menunggu
Ku mahu kau tahu

SEDIH

aku mnangis dan terus mnangis
mestilah perasaan sedih kan
baru aku hepi gan dia tak smpai 5 bulan kot
dah jadi mcm ni...apa lahh nasib aku ni
nak cite kat sape aku tak tahu
trpakse lahh aku tulis kn blog ni
apa lahh yg dia paham kan

ermm aku sayang dia kot
rindu?? tak yah cakap lahhh
baru 1 kali aku jumpa dia kot
mahu tak rindu tahap gaban

aku dah suruh akak aku buat baju cple tuk kami
aku tak bagi tahu pun dia
ingat nk buat kejutan
ermmm jadi mcm ni semua nyee hancur bagi kan kena tembak
konon nak bagi masa teman dia balik penang lahhh
tapi apa kan daya........

tah skrang aku rasa mcm dia dh berubah kot
aku dapat mrasakan nyee
walaupun aku baru kenal dia
sejak dari kes hari tu
aku terus mcm tk rapat gan dia


dahlahh malas aku nak cite bnyak2 lagi
kang nanagis lakk
ok byee

hahahhahahha

betul cakap ko geng
selama ni aku dah try 4 orang
tapi ko still yg sorang
hahahahhahah mgg hebat
mmg nasib aku mcm ni geng
asal cple aje mesti ada maslah
tak kekal lama


tah kat sape aku nak luahkan perasan ni
sedih gile kot
hanya kambeng aje yang paham perasan aku skrang ni
hahahahhahahahahha
ko pun skarang dh jarang aku jumpa
borak apa kan lagi


balik raya t aku cita benda ni kat ko
biar ko gelak kat aku
biar ko suka...aku yg sedih
hahhahahah bodoh bangat

JGN LAHH!!!!!!!!

saya tak nak!!
saya tak mahu!!
saya tak ingat kan nyee!!!
saya tak suka!!!
benda buruk brlaku kat dia
saya sayang dia,suka dia,cinta dia dan nk hihup gan dia

tapi!!!!
tah lahh,,sejak2 ni mcm2 masalah brlaku kat kami orang
sedih2...sob sob sob sob :(
tapi saya tahu dia sayang saya
dia cinta saya

tapi mlm ni..dia laen sngat
mungkin dia penat kot
buat kerja2 dia
ermmm tah malam ni rasa mcm nak sangat
lagi pun dh lama tak rasa mcm ni
yg sngat2

ermm ok lahhh skrang si hitam dok gumbira
tapi si putih hahahahahhah sedih sngat kan
byee semua

tuk saya ke.....tuk saya ke????

kalau xeklas..xpyh susahkan diri...xpkse pun sume nie...sy ad mk ayh yg syg sy..

baby kalamliah,ni tuk saya ke??
ermmm.kalau betul trpulang lahhh kat kamu nak cakap apa2 pun
tah tak ada apa nak cakap lagi
byee semua

hahahhaha sedih :(


ermmm hari ni dia ada bagi tahu cite sedih kat aku...
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... sedih lahh
nape jadi macam ni...jahat sangat ke aku ni
tahh lahhh nak teruskan salah
tak terus kan aku yang merana
aku sayang dia kot
nak sebut pasal cinta...mgg lahh sangat mndalam
tapi apa boleh buat
ada pghalang pulak
time2 macam ni lahhh benda ni nak brlaku
apa punya nasib lahh ko ni adham
malang!!!!! ko tahu malang tu apa adham


skarang ada 2 pilihan
1)teruskan tapi mgg susah lahh..susah pelbagai segi
2)lupakan dia tapi aku sayang n cinta dia....mana boleh lupakan dia...aduhhhh

meriam buluh


masa kecik2 benda yg paling takut benda ni (MERIAM BELUH)
bahaya kot...tapi kalau dh tgok kawan maen seronok aje
apa lagi...maen juga lahhh
smpai kena cari gan polis....nangis2 lari balik rumah
hahahhahah mgg lawak masa tu.....ok lahh tu je aku nak cite..byuuuu

best gila lahh


hahahaahh saat paling aku tak nak lupakan
best gilahh gan akak masa ni
jalan2 smbil maen hujan
tapi kalau gan sidia(kamaliah)
lagi lahh brtambah best kot


aku sayang ko akak minah!!!!

penang

ahahahahhah mahu teman babyku pulang ke penang
takk sabar nyeeeee
lambat lagi kot
ermmmmmmm sabar aje lahhh


luv you so much baby
muahhhh!!!!!!!!!!!!!

hanya untuk mu kamaliah



tahukah engkau sayang
sungguh sayang nya ku kepada mu
setiap hari ku ini hanya lahh untuk mu
aku cinta
aku sayang
aku rindu
aku ingat sentiasa brsama mu sayang
setiap apa yang brlaku itu hanya dugaan tuk kita

syang mintak maaf sngat pasal mlm ni
syg tahu,salah sayang
bukan salah kamu
lepas ni jgn mcm ni lagi he
kamu derita gan saya?
kamu tak bahagia gan saya?
kamu sayang saya?

Bercinta sepanjang hari
Bercinta menyanyikan lagu-lagu
bercinta bersama kamu
bercinta selagi mampu
bercinta hanya tuk kamu
bercinta walau apa pun terjadi





Although you're so many miles from me
I just want you to know I could never forget you...

Sitting here in my room alone
Got the radio on
And it's playing our song
I keep your picture beside my bed
And as I hold it so close
I keep hearing you saying
"I love you, and wherever I am I'm thinking of you"
So until you come back to me...

Send my love to you straight from the heart
Baby I miss you, baby I miss you
I feel you so near though we're so far apart
Baby I miss you, baby I miss you

Tears like rain falling from my eyes
As we said our goodbye
I could feel my heart break
Only emptiness filled my soul
I was half not whole
But I pray you'll come back
Because I love you (Ooh I love you)
And I want you to know I'm thinking of you
Every hour of the day, baby

I'll send my love to you straight from the heart
Baby I miss you, baby I miss you
I feel you so near though we're so far apart
Baby I miss you, baby I miss you

And if the distance keeps you from my side
It won't change my mind
I'll be waiting for you
And even though yesterday has gone
We can dream for today
Believe in tomorrow

I'll send my love to you straight from the heart
Baby I miss you (baby I miss you)
I feel you so near though we're so far apart
Baby I miss you, baby I miss you
I'll send my love to you straight from the heart
Baby I miss you, baby I miss you
I feel you so near though we're so far apart
Baby I miss you, baby I miss you

You know I'm so lost...without you

Sending all my love to you straight from the heart
Baby I miss you
I'll be sending all my love to you straight from the heart
Baby I miss you, you know I do
I'll be sending all my love to you straight from the heart
Baby I miss you
I'll be sending all my love to you straight from the heart
Baby I miss you

yeahh baby!!!!!


cukup snkat masa tuk kita paham sesama sendiri baby
itu tak brmaksud untuk kita myerah kalah ok
kita harus brcinta dan terus mncinta sesama sendiri
kamu tahu setiap detik,setiap saat,setiap hari,setiap malam dan setiap hari
sya fikir kan diri kamu baby
mgg susah tuk kita lupa kan orang yang kita syg
lagi orang yang KITA PALING SYG
BUT YOU HAVE ME BABY,,,,,,,YOU HAVE ME BABY!!!!!
aku adham juga insan yang lemah
insan yang ada perasaan cumburu
insan yang ingat kan prhatian
insan yang ingat kan dcinta sepenuh nye
insan yang ingat kan kasih syg
yeahh kamu ada orang tuk dgr masalah kamu
orang yang boleh paham kamu
TAPI sya tidak ada sape2 yg paham
tidak ada sape2 yang boleh dgr masalah sya
hanya kawan2 tmpat sya luahkan semua nyee
tapi prcaye lahh'hanya kamu yg sya sayang



KAMALIAH LEPAS NI TAK NAK GDUH LAGI OK
SAYA SAYANG KAMU SNGGAT2 OK
SYA TAK NAK HILANG KAMU OK

gitar!!!!!


dulu ada gitar kena buang
sedih sngat
bila lahhh nak dapat gitar ni
ada orang nak bagi aku gitar tak??



NAK GITAR!!!!!

jiwa dan hati mula brkata


satu hari yang bakal tiba
tapi tah bila ia akan tiba
setiap saat penuh dgn pnantian
setiap detik penuh dgn ksabar

kau yang masih ku cinta
kau yang masih ku sayang
dari dulu hingga kini
akan setia brsama mu

dlm skelip mata ko mnjadi milik ku
dlm kbhagian kau brsama ku
dlm ketawa ko mnemani hari2 ku
dlm cinta kita bersama

indah itu kamu
cantik itu kamu
sempurna itu kamu
cinta itu kita

mgg susah nak paham

tk ada sape yang tahu apa yang ada dalam hati aku ni
tak ada sorang pun yang tahu
apa yang aku rasa
apa yang ku suka
apa yg aku tak suka

wanita





ermmm ni kamaliah
baek,cantik,pramah mcm2 lahhh pasal baek kat dia
aku syang sggat dia
rindu snggt,rasa nak jumpa je hari2
dia pandia...sngat pandai ok
ayam cakap...kalau sape brlajar kat usm tu sgguh pandai
so aku patut brbangga dapat awek mcm kamaliah ni
1 benda yang aku suka kat dia (senyuman dia)
cantik.....suara dia.....mata dia.....
gambar ni..gmbar yang paling aku suka tgok
comel sngat...
dia selalu fikir cara tuk buat aku gmbira
tapi aku...jarang skali



aku tak pandai nak cakap ayat jiwang2 kat dia
aku tak pandai nak pujuk dia
aku tak tahu mcm mana dia majuk
tah macam mana cara tuk aku happy kat dia
aku pun tak thu lahhh



setiap malam aku fikirkan kamu
setiap saat hati ku berkata sayang
setiap hari tidak penah ku lupa tuk myebut nama mu
setiap kali ku bangun tido akan ku ucapkan selamat pagi cinta digmbar mu

mgg lahhh tak sama

susah nak buat orang sayang kita
lagi2 orang yang kita sayang
apa yang patut kita buat skarang
cuba dan terus mncuba kan
ermmmmm...tahhh nak kata jeles tak juga
tapi ada lahhh sikit kann
lagi pun buat apa nak jeles kalau orang dah tak ada


janji rockkk baby!!!!!

apakah semua ini

aku buat dia nagis
aku buat dia sedih
jahat sngat kah aku


dia slalu buat aku happy
tapi aku,slalu buat dia sedih kan
ermmm mgg aku jahat
tak macam orang yang dia syg
baek,pndai jaga hati dia

kasut ohh kasut


mama beli kan satu ni
tuk kasut raya tahun ni
boleh kann
tolong!!!!!

bapak jahat


kereta ksayang ku djual
apa kes ni
tak adil lahhh
my feroza
love you so much!!!!!!

saya suka

kalau buka blog dia
mesti dgr lagu tu
best lahhh
baca blog dia smbil dgr lagu tu
sayu je hati ni
tapi seronok lahhh
love you baby!!!!!!!

apakahh ini

masa brgumbira mesti ada juga yang sedih kan
tah apa2 tahh
nak nagis pun ada
benda yang bahagia tak akak kekal lama
lebih baek ko gan hidup ko
aku gan hidup aku
betul bukan
kalau kawan pun nak gaduh aje
baek tak payah

sayang kamu

luv sangat kat kamu baby (kamaliah)

baby luv u

baby i need you right now ok
plzzzz baby come to me
plzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

sakit?????

AMAT SAKIT SEKALI..
SAKIT YANG AMAT SANGAT...
SAKIT GILA KOT...



KUAT KAH??
BOLEH TAHAN LAMA KAH?

rindu mama


rindu sangat....ermmmmm sedihhhh
nak balik......tak ada cuti la
tapi rndu sangat kat mama
tolonggggg

mane best

mangko tandas duduk ke
mangko tandas cangkong
lagi best

pergi

PergiJangan kembali
Sampai sini saja
Kita berdua
Aku tak mampu lagi
Jadi sang penyeksa
Yang juga diseksa
Sampai nanti bertemu lagi
Tak usah diingat kembali
Menambahkan derita hati
PergiPergi
Jangan kembali
Sampai sini saja
Kita berdua
Sampai nanti bertemu lagi
Tak usah diingat kembali
Menambahkan derita hati

dengarkan lah

Ku percaya padam
Menghulurkan,ohhtanganmu
ku percaya padamu
ku turuti mu,ohhh hendakmu
kau menghianati aku
kau mempermainkan perasaanku
kau menikam dan meludahku
kau dedahkan,warnaku
sendiri ku menangis
menangis dalam kekecewaan
ku sendiri
menangisku menangis menangis dalam keseorangan
sendiriku belajar erti pengalaman hidup sendiri
ku sendiri
bebaskan,bebaskan
agarku mampu berdiri sendirian

aku pening la

ok sekarang aku ada nak buat persembahan
aku ingat dorang tak nak join jadi aku ajak la band lama aku
pastu aku tak sangka lak band baru rupa nye nak join aku
pas 2 aku jadi peningg jap
puas aku pikir
dan aku rasa aku bawak band lama aku
sebab band baru aku 2 ada budak aku tak suka
gelabah lebih la sial
korang boleh pergi tanpa aku la
kalau korang nak amik lagu aku pun tak apa la
ok byeeee kawan

lagu kawan aku

Ayu, manis, tersimpul senyumnya
Itulah saat pertama, dia jatuh cinta
Bagai bulan di pagari bintang
Ku ingin cerita, ini kisah dia dan dia
Susah ku ceritakan rangkap pertama
Bercinta, bermesra di taman bunga
Sumpah, setia, janji dan ikrar
Untuk bersama selamanya
Indahnya saat bercinta
Ini kisah dia dan dia
Oh sayang
Cintanya terhalang
Oh sayang
Segalanya hilang
Kalut di hari pertama
Saat bersua semula
Oh inilah ragamnya
Indah dalam bercinta
Pastinya ini yang terbaik buat kita
Itu lah ragamnya
Kisah dia dan dia
Oh kawan
Jangan cemburu ya
Oh sayang
Segalanya hilang

bintang indah

Pernah dulu ku katakan ku hanya cinta pada kau seorang
Oh gadis kawan yang sama sebaya
oh masihkah kau ingat di waktu itu kita sama
bermadu asmara
di bawah bulan sinaran bahagia
dan bila kau jauh
aku hilang rasa sayang
engkau pergi tinggalkan aku sendiri
bila ku menghampiri
masih terdengar terbaik kata ku teringat
hanya padamu
padamu seorang yang ku cinta
Pernah dulu hanya untuk bagi diriku menghayat
oh teringatkan sinaran hanya kerana, oh! bila? dan kata2?
oh cantik manis dibuai hembus bayu
berilah peluang menyata hasratku
dimanaku cari ganti serupa denganmu
Dan bila kau jauh
jauh dari ku
kau tinggalkan aku
bersendirian
dan bila ku memerlukanmu
engkau hilang entah ke mana
hanya yang ku cintai
oh dirimu
Oh cintaku kepadamu
takkan luput walaupun seribu tahun biarku dimamah waktu
oh bintang indah
kepadamu takkan luput walaupun seribu tahun biarku ditelan waktu
oh sayang bila dimana kau berada
walaupun hanya tuk seketika
kembalilah dengan wajah yang ceria
Dan bila kau jauh
jauh dari aku
aku berasa sedih
dan hanya mengajuk memikirkan bila kau bersama si dia
merenung jauh dari masa silamku
ah biarkan saja
kerna dunia oh tidak
pernahkah kau menyangkal
aku yang terbaik untukmu sayang
jangan pernah kau menyangka itu hanya khayalan
oh kasih
jika ku pergi nanti
akan ku cuba untuk memahami
yang terbaik itu
hanyalah aku

ermmm

dikala sepi terkenang wajah mu
didepan ku hanya ada kamu
kenangan yang terindah sukar dilupakan
disetiap saat dan disetiap waktu
bayangan mu hanya ada kamu
diada yang lain ku hanya miliki mu
cinta oh cinta yang didepan ku
hati tak tentu jiwa kelabu
aku ingin bersama kamu
senyum ketawa bak penrindu
tak dapat ku menahan perasaan rindu

lawak kot

malam tadi aku minum air kopi
korang tahu hatga dia berapa
50 posen kot
bapak murah
terkejut kot aku
banyak kali gak aku tanya akak 2
betul ke 50posen
betul la
aku tak caya lagi
aku tak caya lagi
aku tanya lagi,akak 2 mula naik marah la
tapi aku tak caye lagi
muruh gila kot
bodoh sial

penat kot

hari ni aku g jalan gan kawan2 aku
pusing satu kl
dorang nak sangat jalan
ha amik ko aku bawak g jalan
hafizat nak sangat g hardrock cafe
aku bawak dia g sana
bukan nak apa
nak tangap gambar je kot
pas 2 kami orang g klcc
nak tgk sangat taman kat sana
seronok aku tangok hafizat
klu dia happy
aku lagi happy
walaupun aku penat aku puas dapat bawak dorang g jalan2
seronok huuuuuu

best gila kot


aku rasa ni la part yang paling best
enjoy bersama kawan
bob,ajit,apong,esan,jabai,kalit,azam
banyak lagi la,aku pun tak ingat name dorang sape
tapi tak lupa la sorang mamat ni
afro kawan baek aku
penat gila kot,tapi seronok men game
dapat jumpa kawan baru(mee)tapi aku tak tegur dia
aku takut,rambut dia cantik
aku suka rambut dia
aku kumpulan 1
mee,sarah,bulan,syafik,aku yang lagi 2 itu aku lupa name dia
aku ingat dorang sombong,tapi rupanye tak
dorang ok,layan la gak

penat gila

sory la tertido la
hari ni penat gila kot
dan hari ini la hari paling bosan dalam hidup aku
hari ni lain kot
apa yang lain pun aku tak tahu la
hari ni aku kena g kolej lagi
daftar lg la
gila nasi lemak nak datang banyak kali
buat penat aku je
bodoh sial

hefon aku kembali semula

betul kata ayam,dia tipu aku je
sabtu ni aku jumpa dia jap
aku nak amik fon aku
tahu takut gan mama aku
aku suruh mama tepon dia
suruh mama mintak fon aku kat dia
kembali kan sayang aku (hefon aku)
hahahahahahaha
ko mgg sial la kan
cakap gan mama aku yang mintak putus
pukimak ko la

bil air n api

pukimak punya kawan2 yang tak bayar kat aku
terutama mood dan acak 2
bodoh sial
geram aku
ingat dorang 2 apa
cakap tak ada duit konon
tapi g karoke leh lak
setakat aku boleh sabar gan peragai korang
aku sabar lagi
jgn sampai aku maki hamun korang la
makin lama,makin ramai yang sakit kan hati aku
selamat ada ayam,wat aku gelak