Bebelan Ku Yang Fresh

bintang indah

Pernah dulu ku katakan ku hanya cinta pada kau seorang
Oh gadis kawan yang sama sebaya
oh masihkah kau ingat di waktu itu kita sama
bermadu asmara
di bawah bulan sinaran bahagia
dan bila kau jauh
aku hilang rasa sayang
engkau pergi tinggalkan aku sendiri
bila ku menghampiri
masih terdengar terbaik kata ku teringat
hanya padamu
padamu seorang yang ku cinta
Pernah dulu hanya untuk bagi diriku menghayat
oh teringatkan sinaran hanya kerana, oh! bila? dan kata2?
oh cantik manis dibuai hembus bayu
berilah peluang menyata hasratku
dimanaku cari ganti serupa denganmu
Dan bila kau jauh
jauh dari ku
kau tinggalkan aku
bersendirian
dan bila ku memerlukanmu
engkau hilang entah ke mana
hanya yang ku cintai
oh dirimu
Oh cintaku kepadamu
takkan luput walaupun seribu tahun biarku dimamah waktu
oh bintang indah
kepadamu takkan luput walaupun seribu tahun biarku ditelan waktu
oh sayang bila dimana kau berada
walaupun hanya tuk seketika
kembalilah dengan wajah yang ceria
Dan bila kau jauh
jauh dari aku
aku berasa sedih
dan hanya mengajuk memikirkan bila kau bersama si dia
merenung jauh dari masa silamku
ah biarkan saja
kerna dunia oh tidak
pernahkah kau menyangkal
aku yang terbaik untukmu sayang
jangan pernah kau menyangka itu hanya khayalan
oh kasih
jika ku pergi nanti
akan ku cuba untuk memahami
yang terbaik itu
hanyalah aku

No comments: