Bebelan Ku Yang Fresh

HELLOoOoO


hai semua,lama sudah saya x mngarut aan
nape nye??hahahahah nak tahu sebab apa??
tepuk dada,tanya lah selera..hahahahhahXD
ermmm mai teman nak story sikit kat demo
nak tahu nak,dah 3 minggu kot aku dh x ada fon
bukan x ada fon,tapi fon nye rosak dong
ermmm tapi aku x ada la kesah sgt,tapi kesiaan doh kat awek aku tu
kbosanan,x ada org nak msj dia,x ada org nak tepon dia,hahahahhah padan muka awak lah
tapi ada untungnye,duit aku x habis c
epat(beli topdown je tiap2 hari)
ermm kapada awek ku yg trsayang,jgn la brsedih yea
bukan selama2 nye saya x ada fon
esok,lusa,tahun depan ke,mesti ada punya
buat smentara ni kita sabar yea..

ermmm takat ni jelah kita brjumpa yea
ada mase kita brjumpa lagi yea
oke byee all.....\O/

1 comment:

SiBudakKurus said...

huwaaaa...awak tak eklas topup untuk saya..majokla camnie..gurrr..yela-yela..pasni takpayah topup lagi..tak payah call..